2020年5月3日日曜日

隣人の契約駐車場の非常識な行動。I live in Naha City Okinawa Japan. my name is Akira Higa. 私の名前は比嘉明と申します。沖縄県、那覇市に住んでいます。


私の土地に、隣人の土地から大量の雨水が流れ込んで来ます。隣人の考え方は非常識です。貴方は隣人の心の態度は正しいと判断しますか?私は隣人に対して抗議をしました。
私は沖縄県の那覇市に住んでいます。私の名前は比嘉明と申します。那覇市長、城間幹子さんは那覇市の片隅で起こっているこの実態を心に留めて下さい。よろしくお願い致します。

A lot of rainwater flows into my land from my neighbor's land. Neighbor's way of thinking is insane. Do you think the neighbor's mental attitude is correct? I protested against my neighbor.
I live in Naha Okinawa Japan. my name is Akira Higa. thank you very much my friends. 


0 件のコメント:

コメントを投稿