2020年5月1日金曜日

Happy Life for you & me 私は幸せな人生を歩んでいます。Okinawa Japan.



I am old, and I think it was good that I didn't need to be a doctor. It was a very good life that I didn't go into this world. When I was young, I realized that I was deeply guilty and met Jesus Christ. I have lived a good life as a Christian for 45 years.
年老いた私、この頃思うことは医者にならなくて良かったと思います。この世に深入りしなかった事はとても良い人生でした。私は若い頃、自分の罪の深さに気づいてイエスキリストに出会った。私は45年間クリスチャンとして良い人生を歩んできました。

0 件のコメント:

コメントを投稿